4 de enero de 2006

Dolça fragancia amb aromes de nostalgia...

(Comensa un nou any, i per aixo em proposo esciure una mica mes amb la meva llengua mare, el català, tambe me proposat comensar a gaudir una mica mes de la meva vida, i no desaprofitarla com he fet tans cops, me proiposat estar mes alegre (tambe compta que mo han dit molts cops, al final els hi fare el cas que es mereixen) no m'entretinc mes, espero que hos agradi)

Que bonica esta la ciutat quan comensar a enfosquir, i mes quan es epoca de festes nadalenques, quan es comensen a encendre les llums que teñeixen de colors els somnis de la gent.
Els carrers van plens d egent atrafegada fent les ultimes compres, per a algun familira que ni tan sols es mirara el que es, i aqui estic jo, envoltat de gent, pero nose perque, em sento sol, encara no he tornat a trobar aquella esclafor que tu em vas donar, em pasejo pels carreres recordant velles histories que ara no distingeixo si realment van passar, em miro aquells llocs que temps enrere estaven plens de somriures i d'alguna amnera em feien sentir ple, em feien somriure, ara simplement estan plens de pols i els recors san anat escampant, i amb ells alguna llagrimeta que ha sorgit al recordaro, pero no guanyo res lamentantme per les coses que han pasat, no he de deixar que l'enyorança pugui amb mi, pero he desitjat tans cops poder-ho viure un altre cop.
Hi ha coses que deixen marca per tota la vida, ferides que se que mai cicatritzaran pero sincerament, algunes no vull que ho fagin, fa mal pero ala vegada, reviure algun d'aquells moments no te preu, fan que torni a somriure i em mantene viu fins ala proxima vegada.
Somio despert. Lluito per una causa perduda. Soc feliç aixi, la nostalgia menvaix en aquets dies, ara es tot tan bonic, qui sap, potser mes endavant tinc algun altre bon record, que no sera doloros, ni quan el recordi o pugui fer amb mes gent, he d'apendre a aceptar les coses que man pasat, he d'apendre que hi ha coses que no tornaran, per aixo he apres a recordaro, pero de la millor manera posible, de la manera que quan ho fagi, simplement s'omrigui.

PD: Kris! te aquet text va per a tu! com veus no le fet trist ( una mica si, pero no he de perdre les meves arrels xD) no et queixaras que le fet o millor que he pogut, considereu el meu regal avançat de reis/aniversari/alguna festa xD

PD2: He sigut una mica desconsiderat, no he felicitat les festes a ningu aixi que ara comensare, us desitjo a: Marta (Valherie Rainfall), Isa, Lorena, Andrea, Esther, Ingrid, Freak, Chirri, Kris (Killeta :P) Adria, Carlos, Toni, Dani, Jose, Xavi (Company de borracheres), Cristina, Laury, Sara's, Osscar, Miriam, Sergio (tio vuelve a ser nuestro entrenador), Rbk, Sergi, Christian, Fran, Alberto, Manolo (aunque se que nuca leeras esto...) i bueno no se si em deixo algu, os desitjo qun bon any de esperança ^^

PD3: Ir al blog de Valherie (donde estan los links)

No hay comentarios: